Alla inlägg den 26 november 2007

Av marremaja - 26 november 2007 23:38

Då var man nyss hemkommen från EPPK. Hähä, en gammal intern grej, Emelie kanske kommer ihåg det xD


Hur som helst, EPPK är syrran. Har varit hos henne och kollat på Prison Break men jag blir mer och mer irriterad på att det inte händer nånting. Första säsongen var man ju helt såld! Hände en massa saker i varje gång och så fort avsnittet var över ägnade man en vecka åt att längta efter nästa.


Annars har min dag varit jävulska göralös. Klev upp sent som satan, efter en sen natt (kollade på High School Musical ;D). Kollade på tv och käkade frukost (äggmackor), sen 1½ timme senare kom mamma hem och så var det middagstid. Baha. Imorron ska jag iaf handla julklappar för hela slanten! Så länge jag inte hittar nåt åt mig själv, det skulle ju inte skada ;)

Av marremaja - 26 november 2007 16:47

...snarare 2 475 439 876 gången. Och nu börjar jag bli less.

Av marremaja - 26 november 2007 00:03

Trots att jag inte var framme hos Nina i Kramfors förrän 23:00 igår (lördag), så blev det ett jävla party ;) Även om Kramfors inte är det absolut roligaste stället att festa i, så är det bra mycket bättre än att sitta hemma en lördag :P Dessutom har jag alltid kul med Nina. Men ja, vad ska man säga. Alla känner alla, eller så vet iaf alla vilka alla är, vilket ledde till lite "pinsamma" saker och "fula" bortförklaringar xD


Dock är jag g-g-grymt avis på Emma, Magda och JP. Ni fattar inte hur mycket jag önskar att jag kunde följt med !

Ovido - Quiz & Flashcards