Alla inlägg den 20 november 2007

Av marremaja - 20 november 2007 19:56

Så här är det: jag har typ blivit förälskad i High School Musical xD Dock bara den första filmen. Ni får kalla mig fjantig eller vad ni vill, jag vet iaf att Toffe gärna drar bort några av mina vuxenpoäng.. dock inte för många för han gillar tydligen att kunna kalla mig kärring :P

Hur som helst, Zac Efron som spelar huvudrolen är väl helt klart så jävla hunkig att det inte finns. Han önskar jag mig i julklapp ;)


Tycker slutet av denna text är så bra, kan inte annat än hålla med xD


"High School Musical this and High School Musical that. Let it breathe a little! You gotta leave people hungry for a third one.

Zac Efron worked his magic at yet another event for Disney’s High School Musical on Monday night.

Zacquisha, accompanied by The Tiz and VaneXXXa, showed his pretty lil’ face at the premiere party for the High School Musical 2 DVD, at the El Capitan Theater in LA.

Bonus material. Hot shower scenes! Zac in spandex! Getting lost at the bathhouse! Getting hazed by his frat brothers!

Oops, wrong movie. We need to see that one!"

Ovido - Quiz & Flashcards