Alla inlägg den 11 november 2007

Av marremaja - 11 november 2007 11:50

Gårdagen var den värsta dagen någonsin på jobbet. Allt var skit... Men som tur var blev kvällen riktigt bra istället :D Jag drog ner till bowlingen vid 22.45 för att se slutet av när Emma bowlade och sedan drog vi till Jonny och Emmas lägenhet efteråt. Där skulle jag köpa några öl av Jonny, men det slutade med at jag bara drack två och dom bjöd han på ;P Min kära syster, som jag skulle sova hos, ringde och sa att hon var på väg hem och att hon trodde att bowlingen stängde vid 24 (!). Så jag och Emma kutade ner och insåg att så var det... Valvet var också stängt och Impuls var det 20 på.. Så förbannat surt! Dock var det ändå skitkul när vi käkade kebab ;D Jag pajjade Toffes kväll (enligt han). :D Men jag tror inte det var så illa ändå om jag ska vara ärlig.. för ärlig var jag ju igår xD Näe.. Men iaf. Pratade med Emma tills jag drog till Ele för att sova :)


Idag är det farsdag. Jag är hemma nu för att jag och Ele skulle gratta pappa. Men han är inte ens hemma!!!! Jaja... nu är det dop snart också :D

Ovido - Quiz & Flashcards