Alla inlägg den 12 november 2007

Av marremaja - 12 november 2007 23:52

Denna kväll spenderades hos min kära syster med god laxpaj och glass med varma hallon ;) Jag hade trevligt trots att jag höll på att somna i soffan i slutet... den soffan är reda sömnpillret! 


Alla tjatar om fotbollsgalan, så jag antar att jag får go with the flow som vanligt. Jag såg sista halvan, okej? Första halvan hade jag tårar i ögonen och kollade på Extreme Home Makeover. Grejen är den att min syster gillar inte fotboll, så jag kunde inte direkt övertala henne att vi skulle kolla på den heller. Men det gör inte så mycket om jag ska vara ärlig, I'll survive anyway!


Babaj

Av marremaja - 12 november 2007 18:15

Ibland kan jag inte ens tänka mig att jag har varit så mörkhårig som jag faktiskt har. Vet inte vad jag tycker jag passar bäst i heller?! Jag kan få lust att bara göra det mörkt igen, men sen vet jag att jag kommer ångra det.. är ju så förbannat drygt att få det ljust igen.


Hur fan ska jag göra?!

Av marremaja - 12 november 2007 16:59

Fy fan vilken jävulska seg dag detta har varit!

Klev upp kl 14, redan där sög det ju... Fattar inte att jag kunde vara så himla trött. Klev bara upp för att klockan var mycket, hade egentligen kunnat lägga mig ner och sova igen :P

Drog en sväng på stan och köpte frukost som jag åt medans jag kollade på The good thief..


Jag har kommit på att om jag skulle skriva ner alla tankar jag har under en vecka på jobbet skulle det bli en låång bok och säkerligen en storsäljare också. Min chef har t.o.m sagt till mig att jag tänker för mycket xD En sak jag funderade på som jag inte riktigt kan släppa var när jag jobbade natt på Halloween. Det var verkligen Torsk på Tallin den kvällen.. Eller kanske snarare Torsk på Thailand fast på Terrassen. Som nykter jobbande ser man ju allt, tyvärr :S Dom feta gubbarna tar för sig på thailändskorna, som i sin tur gör miner åt dom som inte har nån gubbe all over, och dom visar att det är okej.. dansa på! Jag tycker synd om dom.. Kan inte in halvung thailändska få en karl som är under 50? Och som verkligen uppskattar dom? Måste dom få alla äckelgubbar som ingen svensk vill ha?!


Sen har jag kommit på att jag är nöjd med mitt liv. Det händer inte för lite och inte för mycket. Det kom jag dock inte på under en arbetsdag, utan när jag och Toffe satt och pratade i min bil. Helt ärligt. Det är helt perfekt som det är just nu :) (förutom att just idag har varit tråkigt ;P) 

Det finns dom som lever på hur kul andra har och jag förstår verkligen inte varför. Tycker man att det är tråkigt ska man göra nåt åt det, vilket faktiskt inte är överdrivet svårt... bara man vill.


Nu ska jag slira in i duschen och sen dra till Ele. Blir middag och tv där :D

Ovido - Quiz & Flashcards