Alla inlägg den 15 november 2007

Av marremaja - 15 november 2007 20:43

Idag har förmodligen varit den tråkigaste dagen på jobbet, NÅGONSIN. Tror aldrig det har varit så lite folk. Dock finns det väl alltid något som har varit roligare än själva helheten. Och på listan har vi:

  • GT och hans mamma köpte pizza, så då kunde jag stå och snacka med han i ca 10 minuter. Träffar ju aldrig han nu förtiden, så det var kul :P
  • Se reprisen av Deal or no deal. Vilken jävla sopa det var . Så förbannat självsäker så han tappade bankens bud på 410 000 och fick i slutändan nöja sig med 28 000. BAH.
  • Kontaktannonserna jag gjorde åt Kocken och Shergo. xD

Kockens var så jävla bra så jag måste dela med mig av den.

(OBS: jag skrev den, men han sa det mesta jag skulle skriva :D)


Rik änka sökes.

Pengar är inget hinder.

Ev. Äkt.

 Intressen: Mus.


Ovido - Quiz & Flashcards