Alla inlägg den 21 november 2007

25+

Av marremaja - 21 november 2007 17:23

Igår roade jag mig med att hjälpa Ele med en affisch till Bowlingen. Hade ganska kul när jag gjorde den faktiskt :) Var tvungen att fixa fram nåt kort på en discokula som var stort nog (nu vet jag att jag inte hade behövt det, men ändå). Så jag fixade en liten fotostudio i mitt rum xD Hade visst fått beröm för den idag, enkel och bra ;)

WOHA! Så ni alla 25+:are där ute, BOWLINGEN 8/12 är det som gäller!

Av marremaja - 21 november 2007 00:45

Haha, jag är verkligen besatt, har laddat hem låtarna från High School Musical, så det är endast dom som spelas just nu ;P


Now I know you're not a fairytale and dreams were meant for sleeping.

 And wishes on a star just don't come true.



Ikväll har jag även fått veta att "min blogg går ut till en ganska bred målgrupp". Ganska coolt ;)



Ovido - Quiz & Flashcards